Mustaqillik yillari sohadagi islohotlarga boy bo'ldi. Ushbu davrda xalq xo'jaligi va aholining yuk va yo'lovchi tashishlariga bo'lgan ehtiyoji to'liq qondirildi. Dunyoda yuk aylanmasi hajmi bo'yicha O'zbekiston yetakchi mamlakatlar qatoriga kiradi.
Davlatimiz rahbarining dono va istiqbolli siyosati hamda keng ko'lamli islohotlar tufayli mustaqillik yillarida O'zbekistonning temir yo'l tarmog'i jadal rivojlandi. Yagona va yaxlit tizim sifatida shakllangan temir yo'l tarmog'i tarixiy me'yorlar bo'yicha qisqa muddatlarda sezilarli darajada kengaydi, hozirgacha misli ko'rilmagan qurilishlar amalga oshirildi, keng ko'lamli loyihalar amalga oshirildi. (Ushbu mavzu bo'yicha maqolalar bilan ko'proq tanishib chiqing yoki ularni bu erda yuklab olishingiz mumkin)
Hamdo'stlikka a'zo davlatlarning temir yo'l transporti bo'yicha Kengashining 63-yig'ilishi 2015 yil 4-5 noyabr kunlari Toshkentda bo'lib o'tdi. Hamdo'stlikka a'zo davlatlarning temir yo'l transporti bo'yicha kengashi Hamdo'stlikka a'zo davlatlarning temir yo'l transporti bo'yicha Kengashi va uning ijro etuvchi organi – Kengash direktsiyasi 1992 yil 14 fevralda MDH ishtirokchi davlatlari hukumat rahbarlarining kelishuvi bilan MDH mamlakatlarining barqaror iqtisodiy aloqalarini ta'minlash uchun tashkil etilgan.
Kengash temir yo'llarning ekspluatatsion faoliyati, yuk vagonlari va konteynerlarini birgalikda ishlatish va texnik saqlash, yo'lovchilar va yuklarni tashish shartlari, xalqaro qatnovda poezdlar harakati xavfsizligini ta'minlash, bajarilgan ishlar va xizmatlar uchun buxgalteriya hisobi va o'zaro hisob-kitoblar tizimini ishlab chiqish, ilmiy va texnik hamkorlik masalalarini ko'rib chiqadi va hal qiladi.va boshqalar... (Maqolalar bilan ko'proq tanishib chiqing yoki ularni bu erda yuklab olishingiz mumkin)